sobota, 2 lipca 2011

Witam wszystkich oglądających :)


To ja...



Mam na imię Esterka, mam 8lat i lubię tworzyć różne prace plastyczne. Do tej pory chowałam je w magicznym kuferku... aż kiedyś... przyjechała moja ciocia Ania i pomogła mi stworzyć ten blog. Teraz mogę pochwalić się moją twórczością i pokazać małą artystyczną duszę...
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę miłego oglądania...

Tak było wczoraj...
Bukiet dla Odwiedzających mój blog...

Dalmatyńczyk...

Słowik...

Hanna Montana....

Dla Babuni i Dziadziusia...

Dla ukochanego Tatusia...

Piaskowy kotek...

Kwiatek dla Mamusi...

Lalunia...

3 komentarze:

  1. lalunia jest rewelacyjna :), ciekawa co mama na to, że zniknęła jej łyżka z kuchni ;). Wszystkie twoje prace są przepiękne, widać w nich dopracowany każdy szczegół, ale kotek zrobiony z piasku mnie zauroczył. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Esterko, na Twojego bloga trafiłam dzięki cioci. Jest tu u Ciebie bardzo kolorowo i przytulnie. Jestem nauczycielką plastyki więc z chęcią będę zaglądać, by przyjrzeć się Twoim pracom. Te które dziś prezentujesz bardzo mi się podobają. Szczególnie Hana, dalmatyńczyk i Twoja lalunia. Pozdrawiam Cię cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Bardzo mi się podoba kotek, i te kwiaty. Będę czesto tu zaglądać i podziwiać Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń